Jeśli chcesz usprawnić proces zarządzania swoją firmą w internecie, wykorzystaj do tego odpowiednie narzędzia.
Integracja systemu księgowości online wFirma.pl z RedCart - platformą do prowadzenia sklepów internetowych to funkcja warta sprawdzenia dla posiadaczy kont na jednym z tych systemów. Oprogramowanie RedCart posiada wbudowany moduł RMA, który usprawnia proces zarządzania reklamacjami.
Wbudowany system zarządzania treścią CMS daje możliwość tworzenia stron informacyjnych, bez konieczności posiadania wiedzy programistycznej.
Bezpośrednio z panelu sklepu RedCart można dodatkowo wybrać, które dokumenty zostaną wystawione po sprzedaży produktu i przesłane do zaksięgowania w systemie wFirma.
Szczególnie wymagającym przypadnie do gustu możliwość stworzenia własnego kodu w stopkę lub ostatniego etapu koszyka.
Natomiast platforma wFirma.pl to serwis oferujący usługę księgowości online, którego misją jest wspieranie mikro i małych przedsiębiorstw, poprzez udostępnianie niezbędnych narzędzi do prowadzenia działalności gospodarczej.
Dzięki integracji tych dwóch systemów możliwość pogodzenia obowiązków prowadzenia księgowości i sklepu internetowego sprowadza się do ułatwiających życie procesów.
Zobacz też: