Prowadzisz biznes i wiesz już, że istotne są korzyści, jakie oferujesz klientom i partnerom biznesowym. Zachęcanie do mówienia językiem korzyści nie wzięło się znikąd - my lubimy korzyści, wiedzieć, co konkretnego dostaniemy w zamian. Ma to znaczenie nie tylko w odniesieniu do klientów i partnerów biznesowych, ale i pracowników.
Employee Value Proposition
Employee Value Proposition to swego rodzaju oferta, którą pracodawca składa kandydatom. Ta oferta składa się z pewnych skojarzeń i korzyści. Jeśli walczymy o utalentowanych i doświadczonych pracowników, EVP daje nam argument, dlaczego te osoby powinny pracować właśnie u nas.
O czym warto pamiętać tworząc Employee Value Proposition
- wynagrodzenie - ma ono ogromne znaczenie, choć nawet bardzo dobre wynagrodzenie nie zrekompensuje pracownikowi złego środowiska pracy
- kultura organizacji - należy dbać o nią po to, aby pracownicy mogli identyfikować się z jej wartościami oraz aby w zespole tworzyła się dzięki temu dobra atmosfera
- kariera - czyli możliwość rozwoju i awansów
- wizerunek firmy - to między innymi dbanie o wizerunek samego pracodawcy. Czym lepiej wypada na tle konkurencji, tym prędzej kandydat zdecyduje się właśnie na pracę w tej firmie.
- stabilność i bezpieczeństwo - prężnie działająca firma od wielu lat daje pracownikowi poczucie bezpieczeństwa.
- benefity - wypłata wypłatą, ale warto pomyśleć, jak dodatkowo można uatrakcyjnić swoją ofertę. Elastyczny czas pracy, dofinansowanie do obiadów, czy codziennie świeże owoce - brzmi super!
Chcesz zyskiwać wykwalifikowanych pracowników? Musisz być dla nich atrakcyjny!
To dobry temat, aby poinformować Cię, iż w Internecie pojawiło się nowe miejsce, w którym teraz możesz publikować swoje oferty pracy. Od teraz czytelnicy Poradnika Pracownika mają możliwość szukać pracy właśnie na tej platformie… tych czytelników jest setki tysięcy miesięcznie.