Integracja sklepu internetowego RedCart z księgowością online

Jeśli chcesz usprawnić proces zarządzania swoją firmą w internecie, wykorzystaj do tego odpowiednie narzędzia.

Integracja systemu księgowości online wFirma.pl z RedCart – platformą do prowadzenia sklepów internetowych to funkcja warta sprawdzenia dla posiadaczy kont na jednym z tych systemów. Oprogramowanie RedCart posiada wbudowany moduł RMA, który usprawnia proces zarządzania reklamacjami.

Wbudowany system zarządzania treścią CMS daje możliwość tworzenia stron informacyjnych, bez konieczności posiadania wiedzy programistycznej.

Bezpośrednio z panelu sklepu RedCart można dodatkowo wybrać, które dokumenty zostaną wystawione po sprzedaży produktu i przesłane do zaksięgowania w systemie wFirma.

Szczególnie wymagającym przypadnie do gustu możliwość stworzenia własnego kodu w stopkę lub ostatniego etapu koszyka.

Natomiast platforma wFirma.pl to serwis oferujący usługę księgowości online, którego misją jest wspieranie mikro i małych przedsiębiorstw, poprzez udostępnianie niezbędnych narzędzi do prowadzenia działalności gospodarczej.

Dzięki integracji tych dwóch systemów możliwość pogodzenia obowiązków prowadzenia księgowości i sklepu internetowego sprowadza się do ułatwiających życie procesów.

Zobacz też:

Posiłki regeneracyjne